Golfweyde september 2022
%AM, %23 %345 %2022 %09:%aug

Golfweyde september 2022

Nieuw trolleypleintje

Meld je altijd even voordat je gaat spelen

De augustus-tip van je pro

Vrolijke gezichten bij de 3e Pro Captain

De wintercompetitie wordt extra leuk

Hallo Jan Wim

Hallo Sylvia

Oeps, een Q-kaart fout ingediend…

Help! Wie heeft Zaanse foto's en dingen?

Nieuw: rittenkaarten

Zeven vragen aan... Marguerite Berendsen

Je ontvangt deze mail op je e-mailadres leo.stolp@upcmail.nl omdat je lid bent van de Zaanse Golf Club. Wil je Golfweyde niet meer ontvangen, meld je dan af met de link onderaan. (Zou wel jammer zijn!)

De redactie, bestaande uit Annette de Jong, Leo Stolp, Nies Lakeman en Victor Cijs, heeft de inhoud met liefde voor jou bij elkaar vergaderd, gebrainstormd, gefotografeerd en geschreven. Met fijne ondersteuning en betrokkenheid van Rob Broekema en Henk Kramer. En deze keer met bijdragen van Ron Hartog, Joost Meijers, Marguerite Berendsen, Ronald van de Velde, Mark Metgod, Gaby van den Bold, Jack de Goede, Guido van der Sluijs, Jan Wim Gorter, Sylvia van den Broek, Cuny Out, Mirjam Willems, Theo Willems, Kelly Veerman, Marijke Keet en Marleen van de receptie. Thx!

De volgende Golfweyde vind je op zaterdag 24 september om precies 10.00 uur in je mailbox.

Lees 285 keer Laatst aangepast op %AM, %23 %349 %2022 %09:%aug