Golfweyde oktober 2022

De laatste Pro Captain van het jaar

Wat wordt ie mooi

Einde zomeravondplezier

Weer een oefentip van je pro

Blits nieuw betaalding op de driving range

Win de Zaanse Green Jacket

De voorzittersbokaal is op zondag 23 oktober

Oproep nieuwe vrijwilligers

Nieuwe foto's voor de nieuwe website

Update wintercompetitieplannen

Van Dik Hout verplaatst naar 18 juni

Zeven vragen aan... Kelly Veerman

Je ontvangt deze mail op je e-mailadres leo.stolp@upcmail.nl omdat je lid bent van de Zaanse Golf Club. Wil je Golfweyde niet meer ontvangen, meld je dan af met de link onderaan. (Zou wel jammer zijn!)

De redactie, bestaande uit Annette de Jong, Leo Stolp, Nies Lakeman en Victor Cijs, heeft de inhoud met liefde voor jou bij elkaar vergaderd, gebrainstormd, gefotografeerd en geschreven. Met fijne ondersteuning en betrokkenheid van Rob Broekema en Henk Kramer. En deze keer met bijdragen van Ron Hartog, Bart Homburg, Ronald van de Velde, Gaby van den Bold, Mark Metgod, Jack de Goede, Guido van der Sluijs, Kelly Veerman, Peter Kuijper, Anja van de receptie, Theo Willems en Mirjam Willems. Op de foto's zie je onder andere Coco de Brouwer, Lieke van Velze, Marijke Keet, deelnemers van de laatste DiZac-wedstrijd, Gaby van den Bold en Mark Metgod, Pauline Oortman, Margreet ter Woerds, Nico Draaijer, Denis Lapaix, Gert Visser, Pascalle, Lesley Koppenol, Sabas Hospes, Elmar Balk en Kelly Veerman. Thx allemaal!

De volgende Golfweyde vind je op zaterdag 22 oktober om precies 10.00 uur in je mailbox.

Lees 453 keer Laatst aangepast op %PM, %24 %572 %2022 %14:%sept