Golfweyde november I 2022
%AM, %22 %097 %2022 %03:%okt

Golfweyde november I 2022

Wat een vrolijke vrijwilligersdag

Gloednieuwe oefentip van je pro

Wil je ook marshal worden?

De wintercompetitie gaat beginnen

Doe je mee aan de Zaanse Green Jacket?

Fijn dat je blijft harken

Mooie afstandpaaltjes

Spannende editie strokeplay-maandbeker

Clubkampioenschappen strokeplay

Pro Captains Jack en Guido pakken uit

Zeven vragen aan... René Klinkenberg

Je ontvangt deze mail op je e-mailadres leo.stolp@upcmail.nl omdat je lid bent van de Zaanse Golf Club. Wil je Golfweyde niet meer ontvangen, meld je dan af met de link onderaan. (Zou wel jammer zijn!)

De redactie, bestaande uit Annette de Jong, Leo Stolp, Nies Lakeman en Victor Cijs, heeft de inhoud met liefde voor jou bij elkaar vergaderd, gebrainstormd, gefotografeerd en geschreven. Met fijne ondersteuning en betrokkenheid van Rob Broekema, Sylvia van den Broek en Henk Kramer. En deze keer met bijdragen van Ron Hartog, Ronald van de Velde, Ron Sierhuis, Gaby van den Bold, Mark Metgod, Jack de Goede, Guido van der Sluijs, Monique Kat, René Klinkenberg en Anja en Marleen van de receptie. Op de foto's zie je onder andere Nies Lakeman, Jack de Goede, Guido van der Sluijs, Ronald Kolman, Ton Komen, Henk Kramer, Gaby van den Bold en Mark Metgod, de winnaars van de strokeplay-maandbeker, de winnaars van de clubkampioenschappen strokeplay, René Klinkenberg en Tiger Woods. Thx allemaal!

De volgende Golfweyde vind je op zaterdag 19 november om precies 10.00 uur in je mailbox.

Lees 228 keer Laatst aangepast op %AM, %20 %204 %2022 %04:%nov