Golfweyde december 2022

Nieuwjaarsgolfduik op de Zaanse

Kerstdiner op tweede kerstdag

Wat eten vogels?

Doe ook eens mee met de MMC

Bring-a-friend-actie

Jack heeft de greens gevertidraind

Clubhuis in kerstsfeer

Zeven vragen aan... Ron Hartog

De wedstrijden

Je ontvangt deze mail op je e-mailadres leo.stolp@upcmail.nl omdat je lid bent van de Zaanse Golf Club. Wil je Golfweyde niet meer ontvangen, meld je dan af met de link onderaan. (Zou wel jammer zijn!)

De redactie, bestaande uit Annette de Jong, Leo Stolp, Nies Lakeman en Victor Cijs, heeft de inhoud met liefde voor jou bij elkaar vergaderd, gebrainstormd, gefotografeerd en geschreven. Met fijne ondersteuning en betrokkenheid van Rob Broekema, Sylvia van den Broek en Henk Kramer.

En deze keer met bijdragen van Dick Glandorff (artikel 'Wat eten vogels?'), Kelly Veerman (artikel 'Nieuwjaarsgolfduik op de Zaanse!'), Ron Hartog, Theo Willems (over Gre Willems), Hans Woudstra (over Ivonne Woudstra), Jeanette Voltelen (over Rie Dekker), Piet J. Zwart (over Bea Zwart), Jan Bosse (over Klaas Vink), Joost Meijer, (artikel 'Bring-A-Friend-actie'), Jack de Goede, Paul Gill (artikel 'Doe ook eens mee met de MMC'), Jack Groesbeek, Astrid MacDonald en Anja van de receptie.

Op de foto's zie je onder andere Nies Lakeman, Rudolf, Gre Willems, Ivonne Woudstra, Rie Dekker, Bea Zwart, Gaby van den Bold, Mark Metgod, Paul Gill, Jan Nieuwhoff, Chris Steffens, Ton Glas, Jack de Goede en Ron Hartog.

Thx allemaal!

De volgende Golfweyde vind je op zaterdag 21 januari om 10.00 uur in je mailbox.

Lees 173 keer Laatst aangepast op %PM, %01 %572 %2023 %13:%jan