Wie wordt winterwinnaar?
%AM, %19 %226 %2023 %05:%feb

Wie wordt winterwinnaar?

Onze wintercompetitie nadert zijn climax. Wie gaat er met de grote prijs vandoor? Wie wordt de winterwinnaar? Deze zondag bleek, eenmaal aangekomen op hole 19, dat met nog één wedstrijd te gaan de kampioen van dit winterseizoen al officieus bekend is. Alhoewel... dan moet hij nog wel even op komen dagen de laatste wedstrijd. Voor plek 2 en 3 zijn nog vier spelers in de race.

Diverse complottheorieën zijn al ter tafel gebracht hoe de laatste wedstrijd vorm moet krijgen. Doen we iets speciaals? De meeste stemmen gingen uiteindelijk toch naar ‘normaal loten’ en we zien wel hoe de stand daarna uitpakt. Desnoods gaan we lootjes trekken als er twee nummers 2 of 3 uitrollen.

Een aantal statistieken. Er hebben tot dusver 52 verschillende mensen meegedaan. Wel 100% vond het hartstikke gezellig. Gemiddeld waren er bij elke wedstrijd 18,5 deelnemers. En de trouwe Peter Dekker heeft als enige alle wedstrijd meegedaan, ook de Nieuwjaarsspecial. Hulde!

Deze een-na-laatste zondag waren de weersvoorspellingen niet zo best. En dat was terug te zien in het aantal aanmeldingen. Ondanks de regen stonden we er toch weer met zijn zestienen. Er was weinig wind waardoor het uiteindelijk toch best wel reuze mee viel met die miezerregen.

Ben jij er ook bij op de laatste winterwedstrijd? Het kan nog! Geef je snel op en geniet mee!