Senioren wedstrijd 2 maart 2023
%PM, %02 %951 %2023 %22:%mrt

Senioren wedstrijd 2 maart 2023

Uitslagen en Standen

Op donderdag 2 maart hebben 29 senioren voor de wintercompetitie gespeeld, waarvan 1 dame en 4 heren bij de 18-holers  en 8 dames en 16 heren bij de 9-holers. De baan was vlak voor de aanvang voor het eerst dit jaar weer qualifying verklaard en hierdoor hebben de 18-holers vanaf de zomertees hun wedstrijd qualifying gespeeld en bij de 9-holers werd besloten om nog een keer vanaf de wintermatten naar de zomergreens te spelen en dan is de wedstrijd non-qualifying.

Bij de 18-holers werden de neary’s door niemand geslagen en er werden geen birdies gemaakt. Op de eerste plaats eindigde Cees Schermer met score 29 (16+13) en op de tweede plaats Chris Steffens met score 25 (15+10) en op de derde plaats eindigde Piet Nieuwenhuizen vanwege een betere score op de tweede negen met score 23 (11+12) en op de vierde plaats Monique Ronnenbergh ook met score 23 (13+10). De pcc was 1.0 over alle die dag ingediende 18 holes q-kaarten.

Bij de 9-holers werd er vanaf de wintermatten een stuk beter gespeeld en hier werden de neary’s op hole 2 en op hole 8 allebei door Paul Gill geslagen en Ron Zwart maakte op hole 8 een birdie van net buiten de green. Op de eerste plaats eindigde Paul Gill met score 20 (laatste 6 = 13) en op de tweede plaats eindigde Jicky Engel ook met score 20 (laatste 6 = 12) en Robert Prinsze werd derde met score 19 en Jack Groesbeek werd vierde met score 17 en 3 spelers hebben de wedstrijd voortijdig gestopt.

Op donderdag 9 maart worden de wedstrijden voor de wintercompetitie weer gespeeld met nog drie wedstrijden te gaan. Als de baan nog qualifying is worden de wedstrijden qualifying gespeeld.

De inschrijving voor 16 maart staat nog open tot zaterdagavond 22 uur en de inschrijving voor de laatste wintercompetitie-wedstrijd op 23 maart staat open vanaf donderdagavond 9 maart 22 uur tot zaterdagavond 18 maart 22 uur.

Hartelijke groeten en tot de volgende keer,

Kees Ra