Golfweyde maart 2023
%PM, %25 %573 %2023 %13:%mrt

Golfweyde maart 2023

Kom je ook naar de opening van het terras?

Nieuwe energie voor de wedstrijdcommissie

Hein Bart Beumer overleden
Vijftien tips van je pro bij elkaar

Nieuwe TVJP's starring jou?

Schrijf je in voor Old Granddad 2023

Daverende openingswedstrijd

Wat een prachtige vroege ochtend

Vers nieuws van de greenkeepers

De wintercompetitie was top. Maar het zit er weer op.

Zeven vragen aan... Ian Pitt

Je ontvangt deze mail op je e-mailadres omdat je lid bent van of betrokken bij de Zaanse Golf Club. Wil je Golfweyde niet meer ontvangen, meld je dan af met de link onderaan. (Zou wel jammer zijn!)

De redactie, bestaande uit Annette de Jong, Leo Stolp, Nies Lakeman en Victor Cijs, heeft de inhoud met liefde voor jou bij elkaar vergaderd, gebrainstormd, gefotografeerd en geschreven. Met fijne ondersteuning en betrokkenheid van Rob Broekema, Sylvia van den Broek en Henk Kramer.

En deze keer met bijdragen van Hans de Groot, Hans Nieuwenhuizen, Bart Homburg, Ron Hartog, Bart van Rijsse, Kelly Veerman, René Klinkenberg, Ian Pitt, Wim van den Berg, Ronald van de Velde, Gaby van den Bold, Mark Metgod, alle greenkeepers, Paul Gill, Kees Raa, Jack Groesbeek, Astrid MacDonald, Anja en Marleen van de receptie.

Op de foto's zie je onder andere Nies Lakeman, Gaby van den Bold, Mark Metgod, Amoy Chan, Ronald van de Velde, Gert Visser, Hein Bart Beumer, Ian Pitt, Margot Nijhoff, Linda de Haan, René Klinkenberg, Pieter Reijnders, Wouter Roos, Jeroen Verstegen, Louise Bunk en Paulien Oortman.

Thx allemaal!

De volgende Golfweyde vind je op zaterdag 22 april tussen 10.00 en 11.00 uur in je mailbox.

Lees 266 keer Laatst aangepast op %PM, %25 %575 %2023 %13:%mrt