Senioren wedstrijd 23 maart 2023
%PM, %23 %951 %2023 %22:%mrt

Senioren wedstrijd 23 maart 2023

Uitslagen en Standen

Op donderdag 23 maart hebben 27 senioren de laatste wedstrijd voor de wintercompetitie gespeeld en daarvan waren er 1 dame en 7 heren bij de 18-holers  en 4 dames en 15 heren bij de 9-holers. De baan was qualifying en dus werd er qualifying gespeeld en plaatsen was toegestaan.

Bij de 18-holers werd de neary op hole 2 door Cees Kruit geslagen en op hole 8 niet geslagen en op hole 11 door Kees Raa geslagen en op hole 17 door Cees Kruit geslagen en er werden geen birdies gemaakt.  Op de eerste plaats eindigde Cees Kruit met score 33 (18+15) en op de tweede plaats Jan Koelemeijer met score 29 (16+13, laatste 6=10) en Piet Nieuwenhuizen eindigde als derde ook met score 29 (16+13, laatste 6=8) en Cees Schermer werd vierde met score 29 (18+11) en de pcc was 1.0 over alle ingediende 18 holes q-kaarten.

Bij de 9-holers werd de neary op hole 2 door Kees Boon geslagen en op hole 8 niet geslagen en er werden geen birdies gemaakt. Op de eerste plaats eindigde Kees Boon met score 22 en op de tweede plaats Reinalde de Haan met score 18 en Robert Prinsze werd derde met score 16 en Will Cox werd vierde met score 14 en de pcc was 0.5 over alle ingediende 9 holes q-kaarten.

Hiermee is de wintercompetitie afgesloten die op 3 november 2022 begon en de 18-holers hebben in totaal 14 wedstrijden gespeeld en de 9-holers 16 wedstrijden waarvan de 10 beste resultaten tellen.

Bij de 18-holers is Piet Nieuwenhuizen op de eerste plaats geëindigd met 92 punten en op de tweede plaats Cees Schermer met 87 punten en Cees Kruit op de derde plaats met 80 punten. Bij de 9-holes heren is Robert Prinsze op de eerste plaats geëindigd met 98 punten en Paul Gill op de tweede plaats met 90 punten en Jack Groesbeek op de derde plaats met 66 punten en bij de 9-holes dames is Mary Steeneken op de eerste plaats geëindigd met 63 punten en Jicky Engel op de tweede plaats met 53 punten en Reinalde de Haan op de derde plaats met 35 punten. De prijzen voor de eerste drie spelers van de wintercompetitie zullen in een later stadium op donderdag 4 mei uitgereikt worden.

Aanstaande donderdag 30 maart spelen we op de laatste donderdag van de maand als gezamenlijke gezelligheidswedstrijd Texas Scramble over 9 holes in teams van 3 spelers met start vanaf 9.30 uur en Kees Boon is vanaf 9 uur bij de wedstrijdtafel voor ontvangst van 2 euro inschrijfgeld en heeft voor elk team een exemplaar met de uitleg van de spelregels voor de Texas Scramble wedstrijd.

Op donderdag 6 april beginnen we met de zomercompetitie. De inschrijving voor de eerste wedstrijd van de zomercompetitie op 6 april staat nog open tot zaterdagavond 1 april tot 22 uur.

Hartelijke groeten en tot de volgende keer,

Kees Raa