Golfweyde mei 2023
%PM, %20 %464 %2023 %12:%mei

Golfweyde mei 2023

Een nieuwe website voor de club

VrijMiBo met Peter Heerschop en Viggo Waas

Tip van je pro: hoe maak je een flopshot?

Hoe oud worden vogels?

Waar is ie nou?

Japanse sierkers in bloei

Televisieopnames De Magische Auto

Heren 3 legt ze over de knie

Heren 4 maakt punten en plezier

Dames 1 scoort meteen

De Senioren-Heren 2 zijn meer dan tevree

Wat te doen bij onweer?

Ron Kolsteeg heeft zijn strijd gestreden
Zeven vragen aan... Mirjam de Greeve

Je ontvangt deze mail op je e-mailadres leo.stolp@upcmail.nl omdat je lid bent van of betrokken bij de Zaanse Golf Club. Wil je Golfweyde niet meer ontvangen, meld je dan af met de link onderaan. (Zou wel jammer zijn!)

De redactie, bestaande uit Annette de Jong, Leo Stolp, Nies Lakeman en Victor Cijs, heeft de inhoud met liefde voor jou bij elkaar vergaderd, gebrainstormd, gefotografeerd en geschreven. Met fijne ondersteuning en betrokkenheid van Rob Broekema, Sylvia van den Broek en Henk Kramer.

En deze keer met bijdragen van Hans de Groot, Hans Nieuwenhuizen, Bart Homburg, Ron Hartog, Bart van Rijsse, Ronald van de Velde, Mark Metgod, Dick Glandorff (artikel vogels), Amoy Chan, Thom van Neutegem, Soy Kroon, Cloë, Peter Dekker, Pieter Reijnders, Martin Ras, Hans Woudstra, Bas de Boer, Piet Nieuwenhuizen, Mirjam de Greeve, Paul Gill, Kees Raa, Jack Groesbeek, Astrid MacDonald en Marleen van de receptie.

Op de foto's zie je onder andere Nies Lakeman, Paulien Oortman, Thom van Neuteghem, Soy Kroon, Cloë, Ron Kolsteeg, Gaby van den Bold, Mark Metgod, Mirjam de Greeve, Erik Ronnenbergh, Ahmet Bozkurt, Xander Kotvis, Peter Dekker, Scott Ronnenbergh, Bennie Dreves, Patrick Bok, Udo Bakker, Arend van de Meij, Arthur Spiegelaar, Bas de Boer, Chris Lewis. Timo de Regt, Mauro van Rooijen, Annette de Jong, Louise Bunk, Carmen Dekker, Els Reijnders, Annette Stadt, George de Jong, Piet Nieuwenhuizen, Ton Boon, Kees Raa, Cees Kruit en Jan Koelemeijer.

Thx allemaal!

De volgende Golfweyde vind je op zaterdag 24 juni tussen 10.00 en 11.00 uur in je mailbox.

Lees 151 keer Laatst aangepast op %PM, %20 %469 %2023 %12:%mei