Wintercompetitie verslag en uitslag
%PM, %27 %937 %2022 %22:%nov

Wintercompetitie verslag en uitslag

De wintercompetitie valt in de smaak

Na de laatste winterwedstrijd stond een tussenevaluatie op het programma. Is iedereen blij met de nieuwe opzet? Het enthousiaste antwoord van alle deelnemers was JAAAA.

Deze aanpak is toegankelijker. Het is aantrekkelijk om met steeds verschillende mensen te spelen. Iedereen vindt het een leuke nieuwe spelvorm. Kortom, we gaan zo door. De handicapverrekening is wel aangepast, is nu 75% om de kansen gelijkwaardiger te maken.

De wedstrijd van zondag 27 november

Het dreigde een waterballet te worden. Toch stonden er 15 strijders klaar bij hole 1. En hoera, de regen ging over in de drup. Vanaf hole 2 was en bleef het droog. Kortom, laat je niet gek maken door de voorspellingen. En als het echt slecht is, zoekt de commissie terplekke een fijne oplossing. Bijvoorbeeld inkorten van de wedstrijd naar 9 holes ipv 18.

In de flight van Ahmed en Els tegen Jeroen en Kelly was het tot op het laatste moment spannend. Niet alleen wie er met de winst vandoor zou gaan. Ook of de 6 verplichte eerste afslagen van elke deelnemer wel werden gehaald. Op hole 18 moest er nog één afslag gemaakt worden. De spanning steeg… En… helaas vloog die bal te water. Dat was pech, de bal én de winst weg. Maar voor wie? Check de tussenstand hieronder!

Volgende week 4 december

Dan vieren we Sinterklaas in de baan. Met ‘lekkers in ‘één of and’re hoek, koekoek.’. Dus schrijf je snel in en laat je verrassen door de goedheiligman.

De tussenstand

Klik op het plaatje om te vergroten