Golfweyde november II 2022
%PM, %19 %951 %2022 %22:%nov

Golfweyde november II 2022

Nieuwe afstandspalen op de fairway

Hij komt hij komt, de goedheiligmangolfwedstrijd

Een teetip van je pro

Het restaurant is om naar de wintertijd

Genieten van de wintercompetitie

Jeffrey Willems wint Zaanse Green Jacket

Supersnelle ALV

Kampioenen

Negen blije jeugdkampioenen

Nieuws van de greenkeepers

Zeven vragen aan... Udo Bakker

Je ontvangt deze mail op je e-mailadres leo.stolp@upcmail.nl omdat je lid bent van de Zaanse Golf Club. Wil je Golfweyde niet meer ontvangen, meld je dan af met de link onderaan. (Zou wel jammer zijn!)

De redactie, bestaande uit Annette de Jong, Leo Stolp, Nies Lakeman en Victor Cijs, heeft de inhoud met liefde voor jou bij elkaar vergaderd, gebrainstormd, gefotografeerd en geschreven. Met fijne ondersteuning en betrokkenheid van Rob Broekema, Sylvia van den Broek en Henk Kramer. En deze keer met bijdragen van Marguerite Berendsen (artikel 'Nieuwe afstandspalen op de fairway), Dick Glandorff (artikel 'Kampioenen'), Kelly Veerman (artikel 'Genieten van de wintercompetitie' en 'Wintercompetitie-kerstspecial'), Udo Bakker, Hans Reijgwart, Stefan Reijgwart, Ivo Pels, Wilko Lok, Ron Hartog, Ronald van de Velde, Gaby van den Bold, Mark Metgod, Jack de Goede, Paul Gill, Kees Raa, Jack Groesbeek, Astrid MacDonald en Marleen van de receptie. Op de foto's zie je onder andere Nies Lakeman, Ronald Kolman, Rob van Wees, Sinterklaas, Gaby van den Bold, Mark Metgod, Mirjam Willems, Ruben Raijer, Jeffrey Willems, Ron Hartog, Torsten Reijgwart, Maxim Reijgwart, Ravi Lok en Udo Bakker. Thx allemaal!

De volgende Golfweyde vind je op zaterdag 24 december om precies 10.00 uur in je mailbox.

Lees 206 keer Laatst aangepast op %AM, %20 %205 %2022 %04:%nov