Senioren wedstrijd 5 januari 2023
%PM, %05 %920 %2023 %22:%jan

Senioren wedstrijd 5 januari 2023

Uitslagen en Standen

Op donderdag 5 januari hebben de senioren de zevende wedstrijd van de wintercompetitie gespeeld en daar hebben in totaal 27 senioren aan meegedaan waarvan 7 heren bij de 18-holers en 5 dames en 15 heren bij de 9-holers. De baan was non-qualifying en daardoor waren de wedstrijden ook NQ en er werd vanaf de wintertees naar de zomergreens gespeeld.

Bij de 18-holers werden de neary’s op hole 2, 8 en 17 door niemand geslagen en op hole 11 door Chris Steffens geslagen en er werden  geen birdies gemaakt.

Op de eerste plaats eindigde Cees Kruit met score 34 (20+14) en Piet Nieuwenhuizen eindigde op de tweede plaats met score 32 (17+15) en op de derde plaats Cees Schermer met score 29 (13+16) en Jaap Heijblom werd vierde met score 22 (12+10).

Bij de 9-holers werden de neary’s op hole 2 en 8 niet geslagen en er werden  geen birdies gemaakt. Op de eerste plaats eindigde Paul Gill met score 16 (laatste 6 = 13) en op de tweede plaats Jack Groesbeek ook met score 16 (laatste 6 = 9) en op de derde plaats Mary Steeneken met score 15 en Robert Prinsze werd vierde met score 14 (laatste 6 =9) en Marga van den Heuvel werd vijfde ook met score 14 (laatste 6=7).

Op donderdag 12 januari worden de achtste wedstrijden van de wintercompetitie gespeeld vanaf de wintertees naar de zomergreens.

Er kan nog tot zaterdagavond 14 januari tot 22.00 uur worden ingeschreven voor de negende wedstrijden van de wintercompetitie die op 19 januari gespeeld zullen worden en vanaf donderdagavond 12 januari om 22 uur kan er worden ingeschreven voor de eerste gezelligheids wedstrijd Greensome over 9 holes die op 26 januari gespeeld zal worden waarin 2 spelers een team vormen die na de afslag de beste bal kiezen om daarna om beurten telkens alleen door de andere teamspeler de volgende slag te doen.

In de golfbaanstatus op de website (en op het scherm in de hal) wordt dagelijks vermeld of de baan open is en al dan niet qualifying is en of er wintertees en zomergreens zijn en dat de buggy’s alleen op de paden van de eerste negen mogen rijden en er staat of er geplaatst mag worden en de trolleys moeten verplicht van winterbanden voorzien zijn of anders lopen met de draagtas op de rug.

Hartelijke groeten en tot de volgende keer,