Senioren wedstrijd 12 januari 2023
%PM, %12 %920 %2023 %22:%jan

Senioren wedstrijd 12 januari 2023

Uitslagen en Standen

Op donderdag 12 januari hebben de senioren de achtste wedstrijd van de wintercompetitie gespeeld en daar hebben in totaal 11 senioren aan meegedaan waarvan 3 dames en 8 heren bij de 9-holers en diverse deelnemers besloten om niet te spelen .

Bij de 18-holers werd de wedstrijd afgelast vanwege de voorspelde weersomstandigheden (krachtige wind en regen) en er zijn 2 flights van 3 spelers de baan ingegaan en zij hebben de eerste negen gespeeld en waren voor de regenbuien weer terug in het clubhuis .

Bij de 9-holers hebben 11 spelers de wedstrijd uitgespeeld en de neary’s op hole 2 en 8 werden niet geslagen en er werden  geen birdies gemaakt. Op de eerste plaats eindigde Robert Prinsze met score 16 en op de tweede plaats Paul Gill met score 14 en op de derde plaats Mary Steeneken met score 9 en Marga van den Heuvel werd vierde met score 8 en Jack Groesbeek werd vijfde ook met score 8.

Op donderdag 19 januari worden de negende wedstrijden van de wintercompetitie gespeeld vanaf de wintertees naar de zomergreens.

Er kan nog tot zaterdagavond 21 januari tot 22.00 uur worden ingeschreven voor de eerste gezelligheids wedstrijd Greensome over 9 holes die op 26 januari gespeeld zal worden waarin 2 spelers een team vormen die na de afslag de beste bal kiezen en daarna zal telkens om beurten alleen de andere teamspeler de volgende slag doen.

Vanaf donderdagavond 19 januari om 22 uur kan er worden ingeschreven de tiende wedstrijden van de wintercompetitie die op 2 februari gespeeld zullen worden.

In de golfbaanstatus op de website (en op het scherm in de hal) wordt dagelijks vermeld of de baan open is en al dan niet qualifying is en of er wintertees en zomergreens zijn en dat de buggy’s alleen op de paden van de eerste negen mogen rijden en er staat of er geplaatst mag worden en de trolleys moeten verplicht van winterbanden voorzien zijn of anders lopen met de draagtas op de rug.

Hartelijke groeten en tot de volgende keer,

Kees Raa