Golfweyde januari 2023

Golfweyde januari 2023

Gezellige nieuwjaarsreceptie

Nieuw jaar, nieuwe receptie

Achter de schermen van de driving range

Zit er een jeugdcoach in jou?

Wintersweer en meer…

Gratis De Zaanse uitproberen

Gouden kans voor ondernemers

Zeven vragen aan... Wil Spits en Martin Ras

Je ontvangt deze mail op je e-mailadres leo.stolp@upcmail.nl omdat je lid bent van de Zaanse Golf Club. Wil je Golfweyde niet meer ontvangen, meld je dan af met de link onderaan. (Zou wel jammer zijn!)

De redactie, bestaande uit Annette de Jong, Leo Stolp, Nies Lakeman en Victor Cijs, heeft de inhoud met liefde voor jou bij elkaar vergaderd, gebrainstormd, gefotografeerd en geschreven. Met fijne ondersteuning en betrokkenheid van Rob Broekema, Sylvia van den Broek en Henk Kramer.

En deze keer met bijdragen van Kelly Veerman, Johan Stadt, Paul Gill, Kes Raa, Jack Groesbeek, Astrid MacDonald, Wil Spits, Martin Ras, Joost Meijer, Niamh en Marleen van de receptie. Op de foto's zie je onder andere Nies Lakeman, Marguerite en Rob Berendsen, Rudolf, Denis Lapaix, Margreet ter Woerds, Anja en Niamh van de receptie, Mark Metgod, Wil Spits en Martin Ras. Thx allemaal!

De volgende Golfweyde vind je op zaterdag 25 februari om precies 10.00 uur in je mailbox.

Lees 166 keer Laatst aangepast op %PM, %21 %533 %2023 %12:%jan