Senioren wedstrijd 19 januari 2023
%PM, %19 %920 %2023 %22:%jan

Senioren wedstrijd 19 januari 2023

Uitslagen en Standen

Op donderdag 19 januari hebben de senioren de negende wedstrijd van de wintercompetitie gespeeld en daar hebben in totaal 20 senioren aan meegedaan waarvan 7 heren bij de 18-holers en 4 dames en 9 heren bij de 9-holers. Er werd gespeeld vanaf de wintertees naar de wintergreens en daardoor waren de wedstrijden non-qualifying.

Bij de 18-holers werd de neary op hole 2 en hole 8 niet geslagen en op hole 11 werd de neary door Piet Nieuwenhuizen geslagen en op hole 17 door Cees Kruit en beiden maakten daar bovendien een birdie van. Op de eerste plaats eindigde Piet Nieuwenhuizen met score 40 (18+22) en op de tweede plaats Cees Schermer met score 37 (17+20) en op basis van een betere 2e negen werd Kees Boon derde met score 32 (13+19) en Cees Kruit werd vierde met score 32 (14+18).

Bij de 9-holers werden geen neary’s geslagen en er werd één birdie gemaakt door Robert Prinsze op hole 1. Op de eerste plaats eindigde Daphne Ruhulessin met score 20 en Robert Prinsze werd tweede met score 18 en Ron Zwart werd derde met eveneens score 18 en aangezien de scores op de laatste 6-3-1 holes ook gelijk waren wordt dan door E-Golf4U de volgorde willekeurig bepaald en op de vierde plaats eindigde Ton van den Dijssel met score 16.

Op donderdag 26 januari wordt de eerste gezelligheids wedstrijd Greensome Strokeplay over 9 holes gespeeld waarbij 2 spelers een team vormen die beiden afslaan en na de afslag wordt de beste bal gekozen en worden de volgende slagen telkens om beurten alleen door de andere teamspeler gedaan.

Er kan nog tot zaterdagavond 28 januari tot 22.00 uur worden ingeschreven voor de volgende wedstrijden van de wintercompetitie die op 2 februari gespeeld zullen worden en vanaf donderdagavond 26 januari om 22 uur kan er worden ingeschreven voor de wedstrijden van de wintercompetitie die op 9 februari gespeeld zullen worden.

Hartelijke groeten en tot de volgende keer,

Kees Raa