Motwinter en waterkoud
%PM, %29 %938 %2023 %22:%jan

Motwinter en waterkoud

De weersvoorspellingen waren deze zondag gunstig, de weerswerkelijkheid viel echter tegen. Deze editie van de wintercompetitie op 29 januari bracht motregen en was waterkoud! Toch stonden we er weer met 25 personen. Een deelnemer had zich per ongeluk niet ingeschreven en na onderling overleg is er een vrijwilliger uitgestapt zodat we met 24 de baan in konden.

Halverwege hole 7 ontdekte Gert dat hij de nearyprikker voor hole 2 nog in zijn golftas had zitten, oeps foutje… Dan maar op hole 8. Door de stevige wind lukte het ditmaal niemand die te scoren.

Ondanks dat we allemaal voor ons plezier spelen, is de wil om te winnen zichtbaar in elke flight. Dat is leuk. Het was spannend in de baan. Alle flights speelden alle 18 holes om tot een beslissing te komen. Voor de koplopers in het klassement werd duidelijk: waar twee vechten om een been gaat Bennie er mee heen.

Op hole 19 stond vervolgens een heerlijk bittergarnituurtje klaar. Er werd nog lang en gezellig nagegolft.

Nog vier wedstrijden te gaan. Het eindklassement kan nog alle kanten op. Sta je er nog niet tussen? Geen probleem, je kan gewoon meespelen! Tot zondag 5 februari. Doe je ook mee?

Klik op de afbeelding om deze te vergroten