Golfweyde februari 2023
%PM, %25 %558 %2023 %13:%feb

Golfweyde februari 2023

Van onze voorzitter
Feestelijke opening van het nieuwe terras

De marshal met een puttprobleem

Miel Muns is overleden aan een hartstilstand...
Elf enthousiaste marshals

Wil je helpen de greens mooi te houden?

Update lockercontracten

Wat een prachtige vroege ochtend

Ja! De toiletten zijn weer open

Wie wordt winterwinaar?

NGF-contributieverzekering

Waar komt 'een mulligan' eigenlijk vandaan?

Zeven vragen aan... Bart van Rijsse

Doe ook mee aan de wedstrijden

Zaanse Golf Club | Zuiderweg 68 | 1456 NH Wijdewormer
Je ontvangt deze mail op je e-mailadres leo.stolp@upcmail.nl omdat je lid bent van of betrokken bij de Zaanse Golf Club. Wil je Golfweyde niet meer ontvangen, meld je dan af met de link onderaan. (Zou wel jammer zijn!)

De redactie, bestaande uit Annette de Jong, Leo Stolp, Nies Lakeman en Victor Cijs, heeft de inhoud met liefde voor jou bij elkaar vergaderd, gebrainstormd, gefotografeerd en geschreven. Met fijne ondersteuning en betrokkenheid van Rob Broekema, Sylvia van den Broek en Henk Kramer.

En deze keer met bijdragen van Hans de Groot, Hans Nieuwenhuizen, Bart Homburg, Ron Hartog, Bart van Rijsse, Hans Woudstra, Ab Pos, Hanni Bunk, Frans Kloprogge, Joke Kloprogge, Nathalie Kuijpers, Willem van Wijk, Alex Blank, Frans Winters, Mahesh Adhin, Theo Willems, Thom van Neutegem. Kelly Veerman (artikel wintercompetitie), Ronald van de Velde, Gaby van den Bold, Jack de Goede, Paul Gill, Kees Raa, Jack Groesbeek, Astrid MacDonald, Mirjam de Greeve, en Anja, Pien, Niamh en Marleen van de receptie.

Op de foto's zie je onder andere Nies Lakeman, Gaby van den Bold, Mark Metgod, Miel Muns, Ab Pos, Hanni Bunk, Nathalie Kuijpers, Willem van Wijk, Frans Winters, Mahesh Adhin, Theo Willems, Thom van Neutegem, Dick Glandorff, Pauline Oortman, Tineke Hallie en Bart van Rijsse. Thx allemaal!

De volgende Golfweyde vind je op zaterdag 25 maart om precies 10.00 uur in je mailbox.

Lees 202 keer Laatst aangepast op %PM, %25 %560 %2023 %13:%feb