Senioren wedstrijd 23 februari 2023
%PM, %23 %935 %2023 %22:%feb

Senioren wedstrijd 23 februari 2023

Uitslagen en Standen

Op donderdag 23 februari hebben 27 senioren op de laatste donderdag van de maand weer een gezamenlijke gezelligheidswedstrijd over 9 holes gespeeld, waarbij 8 dames en 19 heren in 14 teams van 2 spelers waren ingedeeld en de wedstrijdvorm was four-ball-better-ball waarbij alle spelers van de teams met hun eigen bal en hun eigen playing handicap stableford speelden en op elke hole telde als teamscore de score van de speler met de meeste stablefordpunten. Er werd van de wintermatten naar de zomergreens gespeeld en er werden geen neary’s gedaan en geen birdies gemaakt.

Na binnenkomst waren er bitterballen voor alle deelnemers namens de commissie en als prijs ontvingen de 3 beste teams golfballetjes. Op de eerste plaats eindigde het team van Ton van den Dijssel en Robert Prinsze die over de 9 hoogste scores van beide spelers 19 stableford punten haalden. De tweede plaats was voor het team van Paul Gill en Jack Groesbeek met 16 stableford punten en de derde plaats was voor het team van Hans Zwart en Cees Kruit met 15 stableford punten.

Op donderdag 2 maart worden de wedstrijden voor de wintercompetitie weer gespeeld die met nog vier wedstrijden te gaan in november is begonnen en op 23 maart zal eindigen en sinds 1 maart beginnen de wedstrijden weer een half uur vroeger (de 18-holers vanaf 8:50 uur en de 9-holers vanaf 9:30 uur).

Hartelijke groeten en tot de volgende keer,

Kees Raa