Senioren wedstrijd 9 maart 2023
%PM, %09 %951 %2023 %22:%mrt

Senioren wedstrijd 9 maart 2023

Uitslagen en Standen

Op donderdag 9 maart hebben 29 senioren voor de wintercompetitie gespeeld, waarvan 1 dame en 7 heren bij de 18-holers  en 6 dames en 15 heren bij de 9-holers. De baan was qualifying en er werd vanaf de zomertees naar de zomergreens qualifying gespeeld en plaatsen was toegestaan op het kort gemaaide gras.

Bij de 18-holers werden de neary op hole 2 eerst door Nico Vanderveen geslagen en verbeterd door Jan Koelemeijer en op hole 8 niet geslagen en op hole 11 eerst door Cees Schermer geslagen en door Kees Raa verbeterd op één clublengte naast de hole en op hole 17 sloeg Monique Ronnenbergh de neary en er werd door Kees Raa een birdie op hole 11 gemaakt. Op de eerste plaats eindigde Nico Vanderveen met score 35 (18+17) en op de tweede plaats Cees Kruit met score 34 (16+18) en op de derde plaats eindigde Cees Schermer met score 33 (16+17) en op plaats 4 en 5 volgden Chris Steffens en Piet Nieuwenhuizen beiden met score 30. De pcc was 0.0 over alle ingediende 18 holes q-kaarten.

Bij de 9-holers werden de neary’s op hole 2 en op hole 8 allebei door Robert Prinsze geslagen en er werden geen birdies gemaakt. Op de eerste plaats eindigde Robert Prinsze met score 24 en op de tweede plaats eindigde Mary Steeneken met score 19  en Paul Gill werd derde met score 18 (laatste 3 = 9) en Marjan Raap werd vierde met score 18 (laatste 3 = 8) en op plaats 5 en 6 volgden Jicky Engel en Ton van Essen met score 17 en de pcc was 0.0 over alle ingediende 9 holes q-kaarten.

Op donderdag 16 maart worden weer wedstrijden voor de wintercompetitie gespeeld en met nog twee wedstrijden te gaan staat bij de 18-holers Piet Nieuwenhuizen op de eerste plaats met 87 punten en Cees Schermer op de tweede plaats met 83 punten en Chris Steffens op de derde plaats met 79 punten. Bij de 9-holes heren staat Robert Prinsze op de eerste plaats met 96 punten en Paul Gill op de tweede plaats met 90 punten en Jack Groesbeek op de derde plaats met 59 punten en bij de 9-holes dames staat Mary Steeneken op de eerste plaats met 57 punten en Jicky Engel op de tweede plaats met 46 punten en Reinalde de Haan op de derde plaats met 26 punten.

De inschrijving voor de laatste wintercompetitie-wedstrijd op 23 maart staat nog open tot zaterdagavond 18 maart 22 uur.

Hartelijke groeten en tot de volgende keer,

Kees Raa